عملیات جدید حزب الله لبنان علیه صهیونیست‌ها

مشرق نیوز پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 19:23
حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگانش مناطق شمالی مناطق فلسطین اشغالی را با ۴۰ موشک مورد هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، ساعتی بعد از اعلام رسانه‌های رژیم مبنی بر به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق ایلون، ادمیت، حانیتا، و منطقه عرب العرامشه در الجلیل الغربی، مقاومت اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه بیانیه ای صادر کرد که در آن از هدف قرار دادن برخی منطق اشغالی خبر داد.

در این بیانه آمده است: در راستای حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و در حمایت از مقاومت اسلامی در غزه و سایر مناطق اشغالی، رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین راس ساعت ۲:۴۰ بعد از ظهر امروز پنج شنبه مورخ ۱۹/۹/۲۰۲۴ مقر موسوم به "حنیتا" در سرزمین‌های اشغالی را موشک باران کرده و ضربات مستقیم و هولناکی بر آن وارد کردند.

در این راستا شبکه کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در دو ساعت گذشته، مناطق شمالی فلسطین اشغالی با ۴۰ موشک هدف قرار گرفته شده است که ۲۰ موشک از آن‌ها منطقه الجلیل الغربی را هدف قرار داده است.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.