طیبی و سنگ‌سفیدی بازی صدرنشینی را از دست دادند؛/ محرومیت عجیب دو ستاره تیم شمسایی! (ویدئو)

ورزش سه پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 19:55
دو ستاره تیم ملی فوتسال در دیدار با گواتلاما از سوی داور با کارت زرد جریمه شدند و دیدار صدرنشینی برابر فرانسه را به علت محرومیت از دست دادند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی 2024 برابر گواتمالا به پیروزی رسید و صعودش به مرحله حذفی را مسجل کرد. در این دیدار حسین طیبی و محمدرضا سنگ سفیدی ستاره‌های تیم ملی فوتسال با دریافت کارت‌های زرد عجیب و با توجه به اخطار قبلی آن‌ها در مسابقه نخست با ونزوئلا، از دیدار با فرانسه که جنگ صدرنشینی خواهد بود، محروم شدند. 

سنگ سفیدی، در دقیقه 12 نیمه دوم با حرکاتی عجیب و نزدیک شدن به توپ و زننده ضربه در حالی که بازیکن گوآتمالا قصد داشت بازی را از روی خط طولی به گردش دربیاورد، پس از دو تذکر داور با کارت زرد جریمه شد و حسین طیبی هم با اقدامی مشابه پیش از به جریان افتادن بازی و عدم فاصله مقرر با توپ و بی توجهی به تذکرات داور در فاصله 46 ثانیه مانده به پایان مسابقه اخطار گرفت و هر دو بازیکن مسابقه با خروس‌ها را از دست دادند.

ویدئو: 353423
ویدئو: 353413

نتیجه پایانی جدال ایران و فرانسه، صدرنشین گروه F را تعیین می‌کند. شاگردان شمسایی در صورتی که به عنوان تیم نخست راهی یک هشتم نهایی شوند، به پرتغال و مراکش برخورد می‌کنند که دو مدعی جدی قهرمانی هستند و اگر به عنوان تیم دوم صعود کنند، با تیم دوم گروه B صف‌آرایی می‌کنند که تایلند خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.