پشت پرده جدایی مهرداد خانبان از پرسپولیس/ چرا گاریدو مرد مورد اعتماد گل‌محمدی را اخراج کرد؟

خبرورزشی پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 20:53
گاریدو در تمرین امروز به دستیار ایرانی اش اعلام کرد نیازی به او ندارد.

طی ساعات گذشته برخی منابع خبری از جدایی مهرداد خانبان آنالیزور و یکی از دستیاران ایرانی گاریدو در پرسپولیس خبر دادند. خانبان که از زمان حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس حضور داشته، مرد مورد اعتماد یحیی به حساب می آمد و گل محمدی اعتقاد ویژه ای به خانبان داشت. با این حال به نظر می رسد این مربی به پایان کارش در پرسپولیس رسیده و دیگر خبری از حضور او در این تیم نیست. اما دلیل جدایی خانبان چیست!؟  

پیگیری های ما در این زمینه نشان می دهد که گاریدو و خانبان از پیش فصل دچار اختلاف نظرهایی شده بودند ولی این ماجرا با پادرمیانی چند نفر از اطرافیان تیم تا حدودی حل شد. با شروع لیگ و در همان هفته های ابتدایی دوباره اختلافات سرباز کرد و در نهایت امروز گاریدو به خانبان اعلام کرد دیگر نیازی به او ندارد و می تواند از پرسپولیس جدا شود. گفتنی است طراحی نوع تمرینات از اصلی ترین دلایل اختلاف گاریدو و خانبان بود.  

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.