رژیم صهیونیستی بار‌ها مانع دستیابی به توافق شده است

صدا و سیما پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 21:17

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری صداوسیما، نماینده روسیه در جلسه شورای امنیت درباره تحولات در سرزمین‌های فلسطینی، گفت اسرائیل تلاش می‌کند شرایطی در غزه و کرانه باختری ایجاد کند که ترمیم آن غیرممکن است 

رژیم صهیونیستی بار‌ها مانع دستیابی به توافق شده است

نماینده روسیه : اسرائیل بار‌ها مانع دستیابی به توافق شده است

نماینده روسیه در جلسه شورای امنیت درباره تحولات در سرزمین‌های فلسطینی، گفت اسرائیل تلاش می‌کند شرایطی در غزه و کرانه باختری ایجاد کند که ترمیم آن غیرممکن است. شورای امنیت در برابر جنایاتی که اسرائیل علیه فلسطینی‌ها مرتکب می‌شود، کاری انجام نمی‌دهد.  

 

وی افزود اسرائیل بار‌ها در برابر تلاش‌ها برای دستیابی به توافق مانع تراشی کرده و آمریکا نیز به منظور حمایت از اسرائیل مانع تصویب قطعنامه‌ها در شورای امنیت شده است. خطر درگیری فراگیر منطقه‌ای به علت حملات اسرائیل به خاک لبنان و سوریه رو به افزایش است. ما خواستار برقراری آتش بس پایدار، رسیدن کمک‌ها به غزه، آزادی گروگان‌ها و آغاز مذاکرات درباره راه حل دو کشور هستیم.

 
 
 
نماینده الجزایر: بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین صلح برقرار نخواهد شد
نماینده الجزایر در جلسه شورای امنیت درباره تحولات در سرزمین های فلسطینی، گفت صلح در خاورمیانه بدون تشکیل کشور مستقل فلسطین برقرار نخواهد شد. وی افزود اسرائیل با مرگ برخورد دوگانه دارد و نژاد پرستی علیه فلسطینی ها اعمال می کند که جهان مدتها پیش آن را محکوم کرده است.
 
 
نماینده فلسطین 
 
 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.