تشکر و تقدیر حماس از سید حسن نصرالله

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 21:29
مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» طی پیامی به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، از ایشان به دلیل تأکید مجدد بر مواضع مقاومت لبنان در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه طی سخنرانی امروز خود تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی فلسطین - حماس - امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در آن بر حمایت مقاومت اسلامی لبنان از ادامه جبهه حمایت و پشتیبانی از نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی و مقاومت فلسطین تا پایان تجاوزات صهیونیستی تأکید شده است، تقدیر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد: ما از دبیرکل حزب الله که در سخنرانی امروز خود بر تداوم حمایت جبهه مقاومت لبنان از غزه تأکید کرده است، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: تروریسم دشمن صهیونیست با تشدید انواع کشتار و نسل کشی علیه غیرنظامیان در فلسطین و لبنان، از همه ارزش ها و قوانین بین المللی فراتر رفته است و به خطری واقعی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان تبدیل شده است و از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که برای پاسخ به این رژیم اقدام کنند.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران هم امروز در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله گفت: دشمن صهیونیستی از حملات گسترده تروریستی جدید خود علیه زنان، مردان و کودکان لبنان به جایی نخواهد رسید.

وی افزود: رزمندگان مقاومت در یک سال گذشته بنیان‌های امنیتی صهیونیست‌ها را در اعماق سرزمین‌های اشغالی به لرزه درآورده‌اند و دشمن ناتوان از مصاف رودررو، به ارتکاب جنایت در پشت جبهه دست می‌زند تا بلکه مرگ خود را به تأخیر بیندازد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.