پایان مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان منطقه جنوب در اسلام آبادغرب/ تیم زاگرس سوم شد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 22:24
مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان منطقه جنوب کشور به میزبانی اسلام آبادغرب با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

مهدی حمیدیه سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در حاشیه اختتامیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بااشاره به پایان مسابقات هندبال نونهالان قهرمانی کشور، اظهار کرد: فدراسیون هندبال برای برگزاری این مسابقات استان‌های کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده بود که استان‌های منطقه چهار شامل کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام بودند. 

وی افزود: تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان هر منطقه به مرحله بعدی راه پیدا می‌کردند که در منطقه چهار، تیم زاگرس اسلام آبادغرب از کرمانشاه و کارزان از ایلام قهرمان و نایب قهرمان شدند. 

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: باتوجه به پایین بودن سن ورزشکاران این رده سنی و بُعد مسافت بین استان‌ها؛ فدراسیون تصمیم گرفت تا مسابقات نهایی با تقسیم استان‌های کشور به دو منطقه شمال و جنوب برگزار شود. 

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده از منطقه جنوب هشت تیم بودند، عنوان کرد: پس از اینکه دو تیم انصراف دادند، رقابت باید بین شش تیم دیگر شامل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهید شامل کازرون فارس، سنگ آهن بافق یزد، مهرپویان شهرکرد چهارمحال و بختیاری، کارزان ایلام و زاگرس اسلام آبادغرب کرمانشاه برگزار می‌شد. 

حمیدیه به میزبانی باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در مرحله نهایی این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها با حضور حدود ۱۲۰ ورزشکار، کادر فنی و داور طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ شهریور در آکادمی هندبال زاگرس اسلام آبادغرب برگزار شد. 

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های شهید شاملی کازرون و زاگرس اسلام آبادغرب نیز در جایگاه دوم و سوم ایستادند. 

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.