شیرین‌کاری جدید صداوسیما، مردم را کفری کرد

برترین‌ها پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 22:32
شب گذشته اینتر و منچسترسیتی در یکی از حساس‌ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم رفتند و طبق معمول عملکرد صداوسیما در حین پخش این بازی حاشیه‌ساز شد.

برترین‌ها:  شب گذشته اینتر و منچسترسیتی  در یکی از حساس‌ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم رفتند و طبق معمول عملکرد صداوسیما در حین پخش این بازی حاشیه‌ساز شد.

برگزاری مسابقات حساس فوتبال، فرصت بسیار مغتنمی برای صداوسیما ایجاد کرده تا با توجه به استقبال بینندگان این این مسابقات، تبلیغ بفروشد.

صداوسیما دوست دارد بازی‌های فوتبال عمدتا در مرکز زمین در جریان باشد تا در دایره میانی میدان به دلخواه، برند لوگوها را به عنوان تبلیغ منتشر کند و پول دربیاورد.

دیشب نیز تبلیغات صداوسیما در این مسابقه حساس آن هم به شکلی نامرتب مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و بسیاری از کج‌سلیقیگی صداوسیما انتقاد کردند. 

شیرین‌کاری جدید صداوسیما، مردم را کفری کرد

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.