واژگونی مرگبار پژو ۴۰۵ در محور اسفراین

تابناک پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 23:41

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ پرویز رضایی نسب در این خصوص گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی خودرو در کیلومتر ۲۲ محور اسفراین به جوین در ساعت ۱۹ امروز ۲۹ شهریور ماه بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از بررسی صحنه توسط ماموران مشخص شد که خودروی ۴۰۵ از جاده خارج و پس از واژگونی خودرو دچار حریق شده و راننده خودرو بر اثر سوختگی فوت شده است.

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی در خصوص علت این حادثه اضافه کرد: ترکیب و تقارن ۲ خطا به میزان مشترک توسط کارشناسان پلیس راه تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: بی احتیاطی از جانب راننده سواری پژو به علت عدم توجه کافی به جلو ۵۰ درصد و همچنین قصور از جانب پیمانکار به علت عدم ایمن سازی و نصب تابلو و علائم هشداردهنده در محدوده اجرای عملیات ۵۰ درصد مقصر تشخیص داده شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قطب صنعتی خراسان شمالی محسوب می شود .

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.