۱۰ نمایش میدانی در لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 29 شهریور 1403 - 23:53
خرم‌آباد - ۱۰ نمایش میدانی در لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت مؤسسه هنرهای نمایشی لرستان و حمایت قرارگاه شهید آوینی، ۱۰ نمایش میدانی از سوم تا هشت مهرماه جاری در سطح استان به اجرا در خواهند آمد.

امین ابراهیمی مدیرعامل مؤسسه هنرهای نمایشی لرستان دراین‌رابطه، اظهار داشت: در راستای ترویج هنر و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، آشنایی شهروندان با زندگی، تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس، جریان مقاومت و احیای فرهنگ دفاع مقدس و نهضت عاشورا در دهه پنجم انقلاب برای اولین‌بار ۱۰ اثر نمایشی خیابانی و صحنه‌ای در تمام استان به اجرا خواهند رسید.

وی بیان کرد: این آثار که در حمایت طرح قرارگاه شهید آوینی قرار دارند طی هفته دفاع مقدس در تمامی شهرهای استان به روی صحنه خواهند رفت و علاقه‌مندان می‌توانند به تماشای آن‌ها بنشینند.

ابراهیمی افزود: هم‌اکنون گروه‌های متعددی در حال تمرین آثار نمایشی خود هستند که از این تعداد ۱۰ اثر در شهرهای مختلف به اجرای عموم خواهند رسید.

مدیرعامل مؤسسه هنرهای نمایشی لرستان، در ادامه گفت: برگزاری چندین کارگاه آموزشی نیز در برنامه مؤسسه هنرهای نمایشی لرستان قرار دارد که به‌زودی اعلام و برگزار خواهند شد.

ابراهیمی، تأکید کرد: این ۱۰ اثر متعلق به ۹ شهرستان است که پس از صدور مجوز از طرف طرح قرارگاه شهید آوینی برای اجرا طی هفته دفاع مقدس و در شهرستان‌های مختلف به نمایش برخواهند آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.