برند چینی ریورسانگ وارد ایران شد

دیجیاتو جمعه 30 شهریور 1403 - 00:00
محصولات ریورسانگ شامل ساعت و حلقه هوشمند، هندزفری،‌ هدفون، ایربادز و اسپیکر، هولدر ماشین، شارژر، کابل شارژ و پاوربانک در ایران عرضه می‌شود. The post برند چینی ریورسانگ وارد ایران شد appeared first on دیجیاتو.

برند چینی «ریورسانگ»، تولیدکننده‌ لوازم جانبی موبایل، در مراسمی که امروز، پنج‌شنبه 29 شهریور ماه برگزار شد، رسماً فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرد.

به گزارش دیجیاتو، «احسان تمیس»، مدیر تحقیق و توسعه شرکت «توسعه تجارت تیبا فناور» (شهر تکنولوژی فافا)، بر تعهد این شرکت به ارائه محصولات باکیفیت و فناوری‌های پیشرفته تأکید کرد و گفت: «هدف ما فقط فروش محصولات نیست، بلکه قصد داریم با لوازم جانبی قابل اعتماد سبک زندگی دیجیتالی مصرف‌کنندگان ایرانی را ارتقا ببخشیم.»

تمیس افزود: «ریورسانگ قصد دارد در شهرهای بزرگی مانند شیراز و اصفهان حضوری قوی داشته باشد و برای اطمینان از در دسترس بودن، با نمایندگی‌های استانی و شهری همکاری می‌کند و از طریق رویدادها و مشارکت با جامعه فناوری تعامل خواهد کرد.»

او همچنین درباره احتمال تولید موبایل‌های ریورسانگ در ایران گفت: «فعلاً برای تولید این گوشی ها در ایران برنامه‌ای نداریم. اما در دراز مدت برای تولید موبایل های هوشمند در ایران برنامه خواهیم داشت. مساله مهم این است که اکنون ۹۸ مجموعه تولیدی در کشور تاسیس شده که هنوز حمایتی از آنها صورت نگرفته است.»

مدیر تحقیق و توسعه شرکت توسعه تجارت تیبا فناور با تاکید بر اینکه ریورسانگ پس از دو سال تحقیق میدانی و بررسی نیازمندی‌های بازار ایران، برای متحول کردن بازار لوازم جانبی موبایل به این بازار وارد شده است، گفت: «ریورسانگ می‌خواهد مورد اعتمادترین برند لوازم جانبی موبایل (Super Trusted Brand) باشد. این برند قصد دارد طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت بالا را به مصرف کنندگان ایرانی ارائه کند.»

«لئو»، معاون فروش برند ریورسانگ نیز در این رویداد با اشاره به تاریخچه و فعالیت‌های گسترده این برند در سطح جهانی، از برنامه‌های آینده شرکت برای سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات هوشمند خانگی خبر داد. وی همچنین بر اهمیت بومی‌سازی محصولات و تطابق آن‌ها با نیازهای بازار ایران تأکید کرد.

سپس «هادی پروان»، مدیر منطقه‌ای برند ریورسانگ، به معرفی خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات ریورسانگ پرداخت.

او توضیح داد: «خدمات گارانتی و پشتیبانی ریورسانگ به این صورت است که حتی در صورت شکستگی و آب‌خوردگی، محصول تعویض می‌شود و برای شارژرها و کابل شارژها گارانتی مادام العمر ارائه می شود.  در واقع گارانتی ریوسانگ با سیاست گارانتی قوی و بدون سوال، پشت محصولات خود می‌ایستد.»

در این مراسم، بخشی از محصولات ریورسانگ از جمله ساعت‌های هوشمند، ایرفون‌، شارژرها و حلقه‌های هوشمند به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است طیف گسترده‌ای از محصولات ریورسانگ شامل ساعت هوشمند، حلقه هوشمند، هندزفری،‌ هدفون، ایربادز و اسپیکر، هولدر ماشین، شارژر، کابل شارژ و شارژر ماشینی و پاوربانک در ایران عرضه می‌شود.

ریورسانگ، برندی چینی است که در سال 2015 توسط کمپانی IMG Technology Group تاسیس شده است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.