این گوشی‌ها زودتر از بقیه اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند

خبرآنلاین جمعه 30 شهریور 1403 - 00:45
گزارش جدیدی نشان می‌دهد که احتمالا فاصله‌ی زیادی تا انتشار عمومی اندروید ۱۵ باقی نمانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از زومیت،  طبق گزارشی از اندروید هدلاینز، اندروید ۱۵ با نام رمز Vanilla Ice Cream احتمالا در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) منتشر خواهد شد. اندروید هدلاینز منبع اطلاعاتی خود را اعلام نکرد؛ اما تاریخ یادشده با ریتم انتشار نسخه‌های جدید اندروید توسط گوگل همخوانی دارد.

گوگل معمولاً به‌طور همزمان با معرفی گوشی‌های جدید پیکسل، نسخه‌ی جدید اندروید را در ماه اکتبر (مهر و آبان) ‌ منتشر می‌کرد؛ با این‌حال، امسال، گوگل سری پیکسل ۹ را در ماه آگوست (مرداد و شهریور) با اندروید ۱۴ عرضه کرد.

گوگل معمولا به‌روزرسانی‌های جدید اندروید را دوشنبه منتشر می‌کند؛ اما به‌نظر می‌رسد امسال نسخه‌ی جدید اندروید در روز سه‌شنبه منتشر می‌شود.

طبیعتا اولین دستگاه‌هایی که اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند گوشی‌ گوگل و سری پیکسل ۹ هستند. می‌توان انتظار داشت در ماه‌های آینده شاهد انتشار اندروید ۱۵ برای تعداد زیادی از گوشی‌های سامسونگ و شیائومی باشیم. تأخیر در انتشار اندروید ۱۵ می‌تواند به‌معنای باگ‌های کمتر باشد.

باید توجه داشت که گوگل هنوز تاریخ رسمی انتشار اندروید ۱۵ را تایید نکرده است. بدین ترتیب به تاریخ ۲۴ مهر باید به دیده‌ی شک و تردید نگاه کرد.

اندروید ۱۵ ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتر، گزینه‌های سفارشی‌سازی بهبود یافته، تغییرات قابل توجه در رابط کاربری و موارد دیگر را به‌همراه خواهد داشت.

۵۸۳۲۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.