فرار عالیشاه به ترکیب اصلی پرسپولیس (عکس)

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 00:53
امید عالیشاه اولین بازی فیکس خود را در دیدار مقابل آلومینیوم برگزار خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم پرسپولیس که در دیدار با الاهلی عربستان به رکورد 264 بازی با پیراهن پرسپولیس رسید و همراه با محمد پنجعلی در جایگاه دوم پرسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت، امروز در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس خواهد بود تا رکورد خاص خود را با بازوبند کاپیتانی جشن بگیرد.

عالیشاه امروز برای دویست و شصت و پنجمین بار در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت تا به فاصله 76 بازی با علی پروین برسد و شانس بیشتری برای شکستن رکورد این پیشکسوت سرخپوشان را داشته باشد. این در حالی است که او روی 75 گل تیم پرسپولیس هم تاثیرگذاشته تا جزو موثرترین بازیکنان یک دهه اخیر این تیم لقب بگیرد.

2083662

نکته جالب در مورد عالیشاه اینکه او با اقبال جالبی از سوی کارلوس گاریدو مواجه شده و اگر این آمادگی و فرم خوب خود را حفظ کند، احتمالا در ادامه فصل نیز در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت؛ جایی که به عنوان بازیکن چند پسته، مهره مهمی به عنوان وینگر راست و چپ و مهاجم سایه می‌تواند بازی کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.