شروع تلخ آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان

برترین‌ها جمعه 30 شهریور 1403 - 00:55
بارسلونای هانسی فلیک در اولین گام در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۲-۱ مغلوب موناکو شد.

ورزش سه: بارسلونای هانسی فلیک در اولین گام در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۲-۱ مغلوب موناکو شد.

 شروع تلخ آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان

 بارسلونا در دیداری خارج از خانه از هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، مقابل موناکو قرار گرفت و می‌توان گفت که در همان دقایق ابتدایی بزرگ‌ترین ضربه را دریافت کرد. پس از اخراج اریک گارسیا در دقیقه ۱۰ بارسلونا تسلطش بر بازی را از دست داد و گل اول را دریافت کرد. با اینکه لامین یامال خیلی زود بازی را مساوی کرد اما در نیمه دوم میزبان یک بار دیگر موفق به گلزنی شد و سه امتیاز بازی را کسب کرد.

شاگردان هانسی فلیک پس از شروع قدرتمندانه در لالیگا و در اختیار گرفتن صدر جدول به چمپیونزلیگ آمدند تا در اینجا هم شروعی خوب داشته باشند اما اتفاقات غیرمنتظره آنها را به گوشه رینگ برد.

در همان ابتدای بازی، شوک بزرگی به بارسا وارد شد. ۸۰ دقیقه بازی با ۱۰ نفر بدترین خبر برای هانسی فلیک بود. روی پاس خطرناک و کوتاه تراشتگن توپ به اریک گارسیا رسید اما او زیر فشار مینامینو توپش را از دست داد و مجبور به خطا شد. خطایی که منجر به کارت قرمز داور و اخراج گارسیا شد‌.

موناکو پس از این اتفاق روحیه و انگیزه بسیاری به دست آورد و حملاتش را افزایش داد. ۶ دقیقه پس از اخراج، مگنس آکلیوشه در سمت راست زمین صاحب توپ شد و با حرکت در بین مدافعان بارسا در محوطه جریمه و یک ضربه زیبا، حساب کار را ۱-۰ کرد.

پس از آن از شدت حملات کمی کاسته شد و در عوض این بارسلونا بود که در اولین حمله جدی گل مساوی را به ثمر رساند. جایی که یامال در سمت راست زمین به توپ رسید و با زدن ضربه‌اش از پشت محوطه به جهت موافق زمین، بازی را ۱-۱ کرد.

کمی بعد بالده در موقعیتی عالی قرار گرفت اما دروازه‌بان حریف به خوبی ظاهر شد و سپس مدافعان توپ را دور کردند.

در ادامه نیمه اول بازی در میانه میدان دنبال شد و بارسای ۱۰ نفره به خوبی حملات موناکو را دفع کرد تا بازی در نیمه اول با تساوی خاتمه یابد.

حدود ۱۰ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، تراشتگن با آزمونی جدی مواجه شد: ضربه خطرناک و محکم وندرسون می‌رفت که وارد دروازه شود اما دروازه‌بان آلمانی به خوبی توپ را دفع کرد.

بارسلونا نیز علیرغم ۱۰ نفره بودن به خوبی جلو کشیده بود و حملات نصفه و نیمه‌ای را خلق می‌کرد اما نتیجه مناسبی نداشتند.

در شصت و چهارمین دقیقه بازی، روی ارسال کرنر موناکو و شلوغی محوطه جریمه، مینامینو به توپ رسید اما ضربه‌اش با برخورد به بازیکن بارسا، از بالای دروازه به بیرون رفت.

۷ دقیقه بعد دروازه بارسا برای بار دوم باز شد. روی پاس زیبای وندرسون و اشتباه مدافعان بارسا، ایلنیخنا با تراشتگن تک به تک شد و به راحتی بازی را ۲-۱ کرد.

تراشتگن در دقیقه ۸۲ هم با شوت محکم بالوگان مواجه شد اما این بار واکنش خوبی از خود نشان داد و توپ را دفع کرد.

در دقایق باقیمانده بازی بارسا توانی برای حمله نداشت و بازی جز اعلام پنالتی به سود موناکو که پس از بررسی از طریق VAR رد شد، اتفاق مهم دیگری نداشت تا بارسلونای فلیک پس از شکست در جام خوان گامپر، در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل موناکو بازنده باشد.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.