اتلتیکو ۲-۱ لایپزیش: روزهای خوب سیمئونه ادامه دارد!

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 00:59
دیدار جذاب اتلتیکو مادرید و لایپزیش با نتیجه ۲-۱ به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف اتلتیکو مادرید و لاپیزیش در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با برتری نفس گیر ۲-۱ شاگردان اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا روزگار خوش روخی بلانکو با سرمربی آرژانتینی در فصل جدید همچنان ادامه یابد.

ویدئو: 353449

در حالی که هنوز بازی شکل جدی به خود نگرفته بود، شاگردان دیه‌گو سیمئونه زودتر از حد تصور عافلگیر شدند و لایپزیش در دقیقه ۴ دروازه آنها را باز کرد. آن هم در شرایطی که اتلتیکو در تدارک حمله روی دروازه میهمان بود و توپ را تا پشت محوطه جریمه لایپزیش آورده بودند، تکل عالی مدافع میهمان و رساندن توپ به بنجامین ششکو منجر به فرار سریع او از زمین خودی تا نزدیکی های محوطه جریمه اتلتیکو شد. او توپ را به لوئیس اوپندا رساند و ضربه محکم او توسط یان اوبلاک مهار شد اما خود ششکو زودتر از مدافعان اتلتیکو خودش را به توپ رساند و با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر رساند.

2083667

بعد از این گل، آلمانی ها با دفاع منسجم خود اجازه خلق موقعیت را به شاگردان سیمئونه نمی‌دادند و همچنین چشم به ضدحملات داشتند. در دقیقه ۱۵ اما جدی ترین موقعیت اتلتی ها برای رسیدن به گل مساوی شکل گرفت که ضربات پیاپی مهاجمان اتلتیکو توسط مدافعان لایپزیش به خوبی دفع شد.

در دقیقه ۲۶ بازی، یک فرصت مناسب دیگر گلزنی برای اتلتیکو با چاشنی بدشانسی از دست رفت. این بار پیتر گولاچی خوش شانس بود که ضربه پای راست آنخل کوره آ روی ارسال گریزمان به تیرک راست دروازه برخورد کرد و توپ را به طور ناقص دفع کرد.

خوش شانسی های لایپزیش سرانجام در دقیقه ۲۸ تمام شد. روی حرکت انفجاری مارکوس یورنته از سمت راست زمین و ارسال او، گریزمان با حضور به موقع در محوطه جریمه توپ را از آن خود کرد و سپس با ضربه ای غیرقابل مهار از فاصله یازده متری تا دروازه لایپزیش، گل مساوی روخی بلانکو را به ثمر رساند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

2083668

چهل و پنج دقیقه دوم، بازهم با نمایش تهاجمی‌ شاگردان سیمئونه آغاز شد. موقعیت های گلزنی اتلتیکو یکی پس از دیگری با درخشش گولاچی و البته بی دقتی بازیکنان اتلتیکو از دست می‌رفت. جدی ترین شانس روخی بلانکو برای گل دوم روی شلیک دیدنی گریزمان از راه دور در دقیقه ۵۳ با اختلافی اندک از بالای دروازه آتالانتا از دست رفت.

از این دقیقه به بعد اما شاگردان مایکل روز بار دیگر خودی نشان دادند و از لاک دفاعی خارج شدند. روی چند ضد حمله تند و تیز شانس گلزنی نیز داشتند اما درخشش اوبلاک مانع از این اتفاق شد.

هفت دقیقه وقت توسط داور بازی اعلام شد و هنوز تابلوی کمک چهارم پایین نیامده بود که اتلتیکو گل دوم را به ثمر رساند. این بار هم آنتوان گریزمان در راس حمله سیمئونه قرار داشت. مهاجم فرانسوی اتلتیکو با فرار از سمت چپ زمین، توپ را روی پای راست آورد و ارسال کرد که خوزه ماریا خیمنز در آن شلوغی محوطه جریمه لایپزیش با ضربه سر فوق‌العاده خود گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا حاضران در ورزشگاه همانند دیه‌گو سیمئونه سر از پا نشناسند و به پایکوبی بپردازند. این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و سه امتیاز سخت و البته شیرین به حساب شاگردان سیمئونه واریز شد.

2083669
2083670
2083671

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.