آرتتا: بهترین سیو پنالتی عمرم را دیدم!

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 01:31
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از کسب تساوی در بازی خارج از خانه مقابل آتالانتا رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا قرار گرفت و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

آرسنال یک امتیاز این بازی را به لطف دبل سیو داوید رایا در دقیقه 58 روی پنالتی متئو رتگی به دست آورد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

میکل آرتتا بلافاصله پس از بازی تساوی مقابل آتالانتا در ورزشگاه برگامو با دوربین اسکای اسپورت مصاحبه کرد.

مسابقه را چطور ارزیابی می‌‌کنی؟

ما خیلی خوب شروع کردیم، انطباق با سبک بازی آتالانتا آسان نیست. از نظر دفاعی اشتباهی نداشتیم اما کنترل بازی را هم در اختیار نداشتیم. رایا دو سیو عالی انجام داد. ما به آتالانتا که بسیار خوب کار می‌کند، تبریک می‌گوییم. یک امتیاز کسب کرده‌ایم و اکنون به بازی یکشنبه مقابل منچسترسیتی فکر می‌کنیم. بازی مقابل آتالانتا آسان نیست.  شاید اگر گل اول را به ثمر برسانید متفاوت باشد اما امروز آسان نبود.

2083687

سیو پنالتی رایا؟

به احتمال یکی از بهترین سیوهایی بود که در تمام دوران فوتبالم دیدم.

مشکل آرسنال چیست؟

ما می‌توانیم پیشرفت کنیم. حتی در مقابل تاتنهام، مالکیت توپ را به خوبی مدیریت نکردیم. باید بر بازی مسلط باشیم.

آیا کالافیوری یک سلاح اضافی است؟

بله، قطعا. به همین دلیل او را به زمین بردیم. حتی در این بازی‌ها او خوب کار می‌کند و بعد از یک هفته سخت فکر می‌کنم خیلی خوب وارد زمین شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.