ناجی اتلتیکو: گفتم بازیکن حریف ساقبند ندارد، کارت گرفتم!

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 02:25
خوسه ماریا خیمنز،‌ زننده گل پیروزی بخش اتلتیکو مادرید مقابل لایپزیش، از کارت زردی که دریافت کرده بشدت ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در یکی‌ از نزدیک ترین بازی های هفته اول لیگ قهرمانان با با گل دقیقه آخری خوسه ماریا خیمنز با نتیجه ۲-۱ از سد میهمانش لایپزیش گذشت و همانند تیم همشهری از کسب سه امتیاز در هفته اول بی نصیب نماند.

خوسه ماریا خیمنز زننده گل پیروزی بخش اتلتیکو مادرید در این دیدار، در مصاحبه تلویزیونی بعد از پایان بازی گفت:" با یک اشتباه دفاعی بزرگ بازی را شروع کردیم و بد تنبیه شدیم. بعد از این گل به لاک دفاعی رفتند و چاره ای نداشتیم جز اینکه بی مهابا حمله کنیم و خوشبختانه در همان نیمه نخست بازی را به تساوی کشاندیم. از این برد شیرین بسیار خوشحال هستیم. وظیفه ما شاد کردن هواداران است و خوشبختانه تا اینجای فصل عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

خیمنز درخصوص گلی که به ثمر رساند گفت:" لحظه بسیار شیرینی بود و ناخودآگاه اشک در چشمانم جاری شد. یک لحطه چهره هواداران که همیشه از من حمایت می‌کنند جلوی چشمم آمد و به همین دلیل احساساتی شدم. جا دارد یک بار دیگر از آنها تشکر‌ کنم که  همیشه من را مورد حمایت قرار داده اند."

خیمنز در خصوص کارت زردی که بعد از بگومگو با داور دریافت کرد توضیح داد:" بعد از هر برخورد‌ با یکی‌از بازیکنان لایپزیش، او مدام روی زمین میفتاد، به داور گفتم که انگار بازیکن حریف ساق بند ندارد و مواظبش باشد.

تنها همین جمله را گفتم و او به من کارت زرد نشان داد. شاید باید حرفه ای تر رفتار میکردم. به هرحال کارت زرد ساده ای دریافت کردم و از این بابت ناراحت هستم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.