حملات گسترده به لبنان و پاسخ سخت حزب الله

صدا و سیما جمعه 30 شهریور 1403 - 06:02

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما رسانه های رژیم اشغالگر اعلام کردند: ده‌ها شهرک و بیش از ۷۰ هزار اسرائیلی در شمال (فلسطین اشغالی) در اتاق‌های مستحکم در انتظار آتش حزب الله هستند.

 

حملات سنگین صهیونیست‌ها به جنوب لبنان
کانال تلگرام الجرمق، با انتشار تصاویری نوشت: اشغالگران صهیونیست حملات هوایی سنگینی به جبل الریحان در جنوب لبنان انجام دادند.

 

صدور پیام هشدار در شهرک صهیونیست نشین میرون از بیم نفوذ نیرو‌های حزب الله

 

هواپیما‌های جنگی اسرائیل بیش از ۵۲ حمله به مناطق مختلف در جنوب لبنان انجام دادند
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر به نقل خبرگزاری لبنان گزارش داد: هواپیما‌های اسرئیلی امروز بیش از ۵۲ حمله به «المحمودیة»، «المعیشیة» وبلندی‌های «الریحان» و اطراف رودخانه «برغز» در جنوب لبنان انجام دادند.

 

۷۰ هزار صهیونیست در اتاق‌های مستحکم منتظر آتش حزب الله هستند
به گزارش تلویزیون المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی، ده‌ها شهرک و بیش از ۷۰ هزار اسرائیلی در شمال (فلسطین اشغالی) در اتاق‌های مستحکم در انتظار آتش حزب الله هستند.

 

قطعی برق در شهرک صهیونیستی المطله
به گزارش شبکه تلویزیونی ال بی سی لبنان، به دنبال حمله موشکی سنگین از جنوب لبنان، برق در شهرک المطله قطع شد.

 

آتش سوزی در شهرک صهیونیستی المطله پس از حملات موشکی از لبنان
کانال تلگرام شبکه خبری قدس، تصاویری از آتش سوزی در شهرک المطله پس از حملات موشکی از جنوب لبنان به اشتراک گذاشت.

 

شهردار شهرک صهیونیستی المطله ویرانی و خسارت در این شهرک را بی سابقه توصیف کرد
به گزارش تلویزیون الجزیره مباشر، به نقل از روزنامه اسرائیلی یدیعوت احارونوت، شهردار شهرک المطله گفت: در زندگی خود مانند ویرانی و آتش سوزی‌های این شهرک و خسارت‌های وارد شده به خانه‌های آن (به دنبال حملات موشکی از جنوب لبنان) ندیده بودم.

 

حزب الله ۱۷ حمله به اهداف صهیونیستی انجام داد
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، حزب الله از ۱۷ حمله به شماری از اهداف اسرائیل در الجلیل، جولان و بلندی‌های اشغالی کفرشوبا خبر داد.

 

وزیر امور خارجه انگلیس آتش بس فوری بین اسرائیل و حزب الله را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری رویترز وزیر امور خارجه انگلیس آتش بس فوری بین اسرائیل و حزب الله را خواستار شد.

 

بدنبال افزایش تنش‌ها در خاورمیانه شرکت‌های هواپیمایی بیشتری پروازهایشان را در خاورمیانه لغو کردند
نگرانی‌ها در مورد درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه، خطوط هوایی بین‌المللی را بر آن داشته است تا پرواز‌های خود را به این منطقه متوقف کنند یا از فضای هوایی پرخطر دوری کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بر این اساس شرکت‌های هواپیمایی زیر خدمات دهی شان در این منطقه اصلاح کرده اند: ایر الجزیره، ایر بالتیک، ایرفرانس، ایرایندیا، شرکت هواپیمایی کیتی پسفیک، شرکت هواپیمایی امریکایی دلتا ایر، شرکت هواپیمایی انگلیسی ایزی جت، شرکت هواپیمایی اسپانیایی آی‌ای جی، شرکت هواپیمایی لهستانی ال او تی، شرکت هواپیمایی آلمانی لوفتهانزا، شرکت هواپیمایی اروپایی ریان ایر، شرکت هواپیمایی آلمانی ساندایر، شرکت هواپیمایی سان اکسپرس، شرکت هواپیمایی امریکایی یونایتدایرلاینز.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.