من بهترین رئیس جمهور برای اسرائیل هستم

صدا و سیما جمعه 30 شهریور 1403 - 07:37

 من بهترین رئیس جمهور برای اسرائیل هستم 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  نامزد حزب جمهوریخواهان در انتخابات آتی آمریکا گفت: من در انتخابات ۲۰۲۰ فقط ۲۴ درصد از آرای یهودیان را با اینکه بهترین رئیس جمهور تاریخ برای آنها و اسرائیل بودم، کسب کردم.

 

من بهترین رئیس جمهور برای اسرائیل هستم
ترامپ در سخنرانی که در یکی از هتل‌های کپیتول هیل ایراد شد، گفت: واقعاً با من خیلی خوب رفتار نشده است، اما این داستان زندگی من است.

او گفت که در انتخابات ۲۰۲۰ تنها ۲۴ درصد از آرای یهودیان را پس از اینکه بهترین رئیس جمهور تاریخ برای آنها و اسرائیل بوده است، کسب کرده است. 

یواس‌ای تودی نوشت ترامپ گفت: من بهترین دوست یهودی-آمریکایی‌ها خواهم بود که تا به حال در کاخ سفید داشته‌اند.»

ترامپ گفت رای دهندگان یهودی باید از او به دلیل استقرار سفارت آمریکا در قدس اشغالی تا پشتیبانی از اسرائیل در جنگ علیه حماس حمایت کنند.

 

ترامپ: اگر من پیروز نشوم اسرائیل از نقشه محو می‌شود
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان انتخاب آمریکا در سخنانی به شدت از رای دهندگان یهودی شکایت کرد که اکثریت یهودیان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به او رای منفی می‌دهند.

به گزارش گاردین، او گفت حزب دموکرات لعنت برای شما دارد. نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا این اظهارات را در جریان سخنرانی روز پنجشنبه در نشست ملی شورای اسرائیل-آمریکایی در واشنگتن بیان کرد، جایی که از ادبیاتی هذل‌آمیز استفاده کرد تا هشدار دهد که پیروزی رقیبش کاملا هریس منجر به حذف اسرائیل از نقشه می‌شود.

ترامپ تاکید کرد که او تا به حال بهترین رئیس جمهور برای اسرائیل بوده است، اما یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که او هنوز در میان رای دهندگان یهودی کمتر از ۴۰ درصد حامی دارد. 

وی افزود این بدان معناست که شما ۶۰ درصد به کسی رای داده اید که از اسرائیل متنفر است.

او ادامه داد شما نمی‌توانید اجازه دهید این اتفاق بیفتد. چهل درصد قابل قبول نیست، زیرا ما باید در انتخابات پیروز شویم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.