ثبت نام یک میلیون و ۱۵۰هزار دانش آموز در مدارس شهرستان های تهران

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 08:27
ری- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ثبت نام یک میلیون و ۱۵۰هزار دانش آموز در مدارس شهرستان های این استان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین نیروی انسانی در مدارس نداریم.

مسعود بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت نام یک میلیون و ۲۵ هزار دانش آموز در شهرستان‌های استان تهران در مدارس دولتی و ۱۲۵ هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی خبر داد و افزود: از نظر تأمین نیروی انسانی در مدارس و مراکز آموزشی مشکلی نداریم.

وی گفت: ثبت نام‌های مدارس به طور کامل انجام شده و کتب درسی به طور کامل در اختیار مدارس قرار گرفته است، البته در برخی رشته‌ها در هنرستان‌ها با توجه به اینکه ثبت نام‌ها با تأخیر انجام می‌شود، ممکن است، کتب درسی توزیع نشده باشد، اما در مدارس ابتدایی، متوسط اول و نظری کتب در اختیار مدارس قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: ما ۵۵ هزار همکار فرهنگی و ۳۰ هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران داریم، که با افتخار باید بگوییم، در اول مهرماه در شهرستان‌های استان تهران هیچ گونه کسری سازمانی نداریم و همه همکاران ما دارای ابلاغ هستند.

بهرامی با بیان اینکه ثبت نام‌ها و هدایت تحصیلی‌ها در هنرستان‌ها باید منتظر نمرات تابستانی باشد، گفت: به همین دلیل در هنرستان‌ها کمی عقب هستیم، که تلاش برای رفع آن وجود دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.