لغو تحریم‌های غرب علیه روسیه، بخشی از مذاکرات اوکراین خواهد بود

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 08:31
وزیر خارجه ترکیه در سخنانی اعلام کرد: لغو تحریم‌های غرب علیه روسیه، بخشی از مذاکرات اوکراین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه در سخنانی در خصوص لغو تحریم‌های غرب علیه روسیه موضع گیری کرد.

وزیر خارجه ترکیه در این خصوص گفت: لغو تحریم‌های غرب علیه روسیه بخشی از مذاکرات احتمالی درباره اوکراین خواهد بود.

هاکان فیدان، در این ارتباط ابراز اطمینان کرد که در صورت ازسرگیری مذاکرات حل و فصل مناقشه اوکراین، لغو تحریم‌های غربی علیه روسیه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مقام ترکیه در این باره افزود: من فکر می‌کنم گفتگو و روند مذاکرات می‌تواند پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آغاز شود. پس از ۳ سال جنگ، هر دو طرف تا حد زیادی این احساس را پیدا کرده‌اند که می‌توانند گفتگو کنند و نمی‌توانند در میدان جنگ چیزی را به دست آورند.

فیدان اضافه کرد: یکی از اجزای اصلی این جنگ یعنی (رفع) تحریم‌های غرب علیه روسیه طبیعتاً در دستور کار قرار می‌گیرند و ما می‌بینیم که اگر راه‌حلی حاصل نشود، درگیری‌ها تشدید خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.