رافینیا: ۱۰ نفره هر کاری که توانستیم کردیم

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 09:34
رافینیا معتقد است که بارسلونا تمام تلاشش را برای نباختن به موناکو به کار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی موناکو روبروی این تیم به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ شکست خورد تا اولین شکستش تحت هدایت هانسی فلیک را تجربه کرده باشد.

عملکرد خوب بارسلونا در چند هفته ابتدایی رقابت‌های لالیگا باعث شده بود که کمتر کسی انتظار شکست این تیم در دیدار برابر موناکو را داشته باشد اما اخراج اریک گارسیا در حالی که تنها ۱۰ دقیقه از زمان بازی گذشته بود کار را برای آنها بسیار دشوار کرد.

رافینیا که در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و ۹۰ دقیقه برای بارسا بازی کرد معتقد است که این تیم تمام توانش را برای کسب پیروزی‌ در این بازی به کار گرفته است.

این ستاره برزیلی بارسلونا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:" با وجود این که شکست خوردیم اما فکر می‌کنم می‌توانیم نتایج مثبتی از این بازی بگیریم. ما تیم خوبی هستیم و هر تیم خوبی ممکن است گاهی در رقابتی از حریف ضربه بخورد.

هر کاری که در توان داشتیم انجام دادیم تا بتوانیم پیروزی را در این دیدار به دست آوریم، حتی با این که یک یار هم از حریف کمتر داشتیم که کار را برای ما سخت کرد. بخش مهم همین است که برای کسب پیروزی در این شرایط هم تلاش کردیم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید