پرسپولیس - آلومینیوم به وقت انتقام/ دغدغه گاریدو در سمت راست

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 09:35
تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال دومین پیروزی متوالی خود در فصل جدید است و در این بازی می تواند انتقام خود از آلومینیوم که در سال های اخیر برایش دردسر درست کرده است را بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز و در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان آلومینیوم اراک است. این دیدار از ساعت ۲۰ و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR برگزار می‌شود.

پرسپولیس در اولین هفته لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل جده میهمان تیم الاهلی بود و در حالی که در بیشتر دقایق بازی، شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» توپ و زمین بازی را در اختیار داشتند اما در پایان این دیدار با تک گل زود هنگام تیم میزبان خاتمه یافت تا پرسپولیسی‌ها دست خالی عربستان را به مقصد ایران ترک کنند. در این بازی «ایوب العملود» مدافع مراکشی پرسپولیس مصدوم شد و در این بازی نیز غایب سرخ پوشان خواهد بود، به جز «العملود»، مرتضی پورعلی گنجی نیز به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب پرسپولیس نیست تا گاریدو بار دیگر از زوج محمدحسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی در خط دفاع خود استفاده کند.

در هفته‌های اخیر، سعید مهری، میلاد سرلک و «لوکاس ژوائو» به جمع شاگردان گاریدو اضافه شده‌اند اما با توجه به صحبت‌های این مربی اسپانیایی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم این ۳ بازیکن نیاز به زمان بیشتری دارند تا به آمادگی کامل برسند. پرسپولیس فصل گذشته یک بازی را پیروز شد و در دیدار رفت نتیجه را به آلومینیوم واگذار کرد تا تنها شکست این تیم با هدایت «اوسمار ویه را» مقابل تیم مجتبی حسینی رقم بخورد. علاوه بر این و در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته نیز آلومینیوم در یک بازی پر گل که در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید با درخشش احمد گوهری (دروازه‌بان فصل گذشته آلومینیوم)، موفق شد در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست دهد.

پرسپولیس - آلومینیوم به وقت انتقام/ دغدغه گاریدو در سمت راست

پرسپولیس امروز این فرصت را دارد تا انتقام دو شکست تلخ فصل گذشته را از آلومینیوم بگیرد. رحمان جعفری مهاجم فصل گذشته تیم تراکتور که پیش از این هم در تیم شمس آذر بازی می‌کرد و توانسته بود عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی با جدایی از تراکتور راهی آلومینیوم شد. طالب ریکانی و احسان مرادیان نیز دو بازیکن مطرح دیگر آلومینیوم هستند که حسینی می‌تواند از آنها در بازی با پرسپولیس استفاده کند.

در ۱۰ دیدار گذشته دو تیم ۴ پیروزی از آن هر دو تیم بوده و دو بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آخرین بازیکن جدا شده از پرسپولیس سینا اسدبیگی بود که با اینکه در هفته‌های اخیر لیگ برتر در بازی‌های پرسپولیس حضور داشت اما گاریدو ترجیح داد تا این بازیکن را کنار بگذارد علاوه بر جدایی اسدبیگی، مهرداد خانبان نیز که به عنوان آنالیزور در سال‌های اخیر در کنار سرمربیان پرسپولیس حضور داشت تصمیم به جدایی از کادر فنی سرخ‌پوشان گرفت.

پرسپولیس برای رسیدن به تیم‌های بالای جدولی نیاز به پیروزی در این بازی خانگی دارد و امیدوار است تا با حضور هواداران خود در ورزشگاه پر حاشیه شهدای شهر قدس که در هفته گذشته به دلیل برگزاری بازی استقلال تهران و الغرافه قطر مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفت، به پیروزی دست یابد. مهم‌ترین دغدغه گاریدو در این بازی نبود العملود است که به احتمال زیاد فرشاد فرجی جای این بازیکن را در سمت راست خط دفاعی خواهد گرفت.

آلومینیوم هم تاکنون موفق به پیروزی در لیگ بیست و چهارم نشده است و شاگردان مجتبی حسینی اگر در این بازی به پیروزی دست یابند دست به کاری بزرگی زده‌اند. با توجه به نتایج اخیر بازی‌های رو در روی این دو تیم از آلومینیوم می‌توان به عنوان گربه سیاه پرسپولیس نام برد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.