اعزام شرکت‌های دانش‌بنیان به بزرگترین رویداد صنعت نانو در چین

خبرگزاری ایسنا جمعه 30 شهریور 1403 - 09:38
صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو از شرکت‌های علاقه‌مند برای حضور در نمایشگاه CHInano۲۰۲۴ حمایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه CHInano بزرگترین رویداد صنعت نانو در کشور چین است که از چند رویداد مهم نظیر سخنرانی افراد برجسته حوزه نانو، جلسات تخصصی، همایش‌های کاربردی، نمایشگاه محصولات، مسابقه و جلسات Matchmaking تشکیل شده است.

به نقل از ستاد نانو، در راستای حمایت از ورود محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای صادراتی جدید، بخشی از هزینه‌های حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های خارج از کشور توسط صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می‌شود. این حمایت در راستای معرفی توانمندی‌های شرکت‌ها و به منظور توسعه بازار صادرات محصولات شرکت‌های دارای تاییدیه دانش‌بنیان تدوین شده است.

آخرین مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۵ مهر ماه تمدید شده است. از سوی صندوق نانو جهت حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.