یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به کرانه باختری/ شهادت ۷ تن در قباطیه

خبرگزاری ایسنا جمعه 30 شهریور 1403 - 10:01
در حالی که منابع فلسطینی شامگاه پنجشنبه از شهادت هفت تن در شهرک قباطیه در جنین خبر دادند، نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه به چند منطقه از کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش ایسنا، نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه به شهر نابلس و شهرک برقه و مناطق دیگری از کرانه باختری یورش بردند.

طبق گزارش المیادین، گردان‌های شهدای الاقصی وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر نابلس شدند و با اسلحه و بمب آنها را هدف قرار دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به چند شهرک در شرق قلقیلیه در شمال غرب کرانه باختری یورش برده و ۵۰ فلسطینی را بازداشت کردند. این نیروها بعد از عقب نشینی خود از قلقیلیه بازداشت شدگان را آزاد کردند.

جنوب کرانه باختری به ویژه شهر الخلیل شاهد یورش‌های گسترده نیروهای رژیم صهیونیستی بود.

این نیروها همچنین به چند شهرک در شمال شهر رام الله یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به محله کفر عقب در شمال قدس اشغالی یورش برده و به سمت خودروهای فلسطینی‌ها بمب پرتاب کردند که منجر به آتش سوزی در آن شد.

طی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله این نیروها زخمی شد.

شامگاه پنجشنبه شادی زکارنه، از رهبران گردان‌های شهدای الاقصی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک قباطیه در جنوب جنین به شهادت رسید.

علاوه بر وی، احمد زکارنه، محمد ابوالرب، فادی حنایشه، عمر ابوالرب و محمد ابوخمیره، از اعضای گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در قباطیه به شهادت رسیدند.

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد مصطفی زکارنه نیز شامگاه پنجشنبه در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویش در شهرک قباطیه به شهادت رسید.

پیش از این منابع از شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر طی یورش خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی به شهرک قباطیه خبر داده بودند.

منابع فلسطینی اعلام کرده بودند نیروهای رژیم صهیونیستی پیکر این سه شهید را از پشت بام منزلی که در آن محاصره شده بودند به پایین پرت کردند و بعد با بولدوزر آنها را منتقل کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین دو جوان فلسطینی را در شهرک یعبد در جنوب غرب جنین بازداشت کردند.

از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر کرانه باختری نیز شاهد یورش‌ها و حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی است که طی آن صدها تن شهید و هزاران تن زخمی شده‌اند. همچنین طبق گفته باشگاه اسیران فلسطینی ۱۰۷۰۰ نفر از کرانه باختری از هفت اکتبر بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.