اگر انتخابات برگزار نشود، ممکن است «زلنسکی» با کودتا سرنگون شود

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 10:08
نماینده پارلمان اوکراین تأکید کرد: اگر انتخابات برگزار نشود، ممکن است «زلنسکی» با کودتا سرنگون شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، اگر اوکراین در برگزاری انتخابات شکست بخورد ممکن است «زلنسکی» سرنگون شود.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، نماینده پارلمان اوکراین در این خصوص گفت که کشورش همچنان با مسأله مشروعیت قدرت در غیاب انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری مواجه است که به بهانه حکومت نظامی امکان برگزاری آنها وجود ندارد.

«الکساندر دوبینسکی» (Alexander Dubinsky) نماینده پارلمان اوکراین اضافه کرد» در صورتی که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور کشورش بخواهد همچنان بر سر کار بماند و مقامات نتوانند انتخابات برگزار کنند، ممکن است این کشور شاهد یک کودتا باشد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: کودتا ممکن است. اگر «زلنسکی» که کارهای بسیاری را خلاف منافع اوکراین انجام داده بخواهد با دور زدن انتخابات در قدرت بماند، قطعاً احدی این وضع را تحمل نخواهد کرد.

گفتنی است که دوره ریاست جمهوری زلنسکی به طور رسمی در بیستم ماه می به پایان رسید؛ اما کی یف به بهانه استمرار حکومت نظامی این کشور از برگزاری انتخابات سراسری طفره می‌رود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.