غیبت ۳ گلزن پرسپولیس مقابل آلومینیوم

خبرآنلاین جمعه 30 شهریور 1403 - 10:17
نگاهی به اسامی گلزنان تیم پرسپولیس در مصاف آخر مقابل آلومینیوم اراک مشخص می‌کند تعدادی از بازیکنان سرخ‌پوش تهرانی دیگر در جمع آنها حضور ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار آخر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در چهارچوب رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با حساب ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به نقل از خبر ورزشی،آن مسابقه سپس در وقت‌های اضافه نیز چهار گل دیگر در بر داشت که در نهایت هر دو تیم به تساوی ۴ بر ۴ در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دست یافتند تا در ضربات پنالتی تیم آلومینیوم پس از ۷ ضربه پنالتی رد و بدل شده با حساب ۶ بر ۵ پرسپولیس را از گردونه مسابقات حذف کند.

در آن دیدار اوستون اورونوف(۱۱)، عیسی آل کثیر (۲۵ و ۱۰۸) و سینا اسد بیگی در دقیقه ۹۴، چهار بار دروازه آلومینیوم اراک را باز کردند که از این جمع حالا "سینا اسد بیگی" دیگر در جمع بازیکنان تیم پرسپولیس حضور ندارد و در روزهای آخر نقل و انتقالات از این تیم جدا شد.

اما در جمع پنالتی زنان تیم پرسپولیس نیز علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فرد در فصل تابستانی نقل و انتقالات از جمع سرخ پوشان جدا شدند و حالا به ترتیب در تیم‌های فولاد و تراکتور توپ می‌زنند.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک امشب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهر قدس آغاز می‌شود. این مسابقه در چهارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر خواهد بود.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.