غیبت 3 گلزن پرسپویس مقابل آبومینیوم

برترین‌ها جمعه 30 شهریور 1403 - 11:28
نگاهی به اسامی گلزنان تیم پرسپولیس در مصاف آخر مقابل آلومینیوم اراک مشخص می‌کند تعدادی از بازیکنان سرخ‌پوش تهرانی دیگر در جمع آنها حضور ندارند.

خبرورزشی: دیدار آخر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در چهارچوب رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با حساب ۲ بر ۲ به پایان رسید.

غیبت 3 گلزن پرسپویس مقابل آبومینیوم

آن مسابقه سپس در وقت‌های اضافه نیز چهار گل دیگر در بر داشت که در نهایت هر دو تیم به تساوی ۴ بر ۴ در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دست یافتند تا در ضربات پنالتی تیم آلومینیوم پس از ۷ ضربه پنالتی رد و بدل شده با حساب ۶ بر ۵ پرسپولیس را از گردونه مسابقات حذف کند. در آن دیدار اوستون اورونوف(۱۱)، عیسی آل کثیر (۲۵ و ۱۰۸) و سینا اسد بیگی در دقیقه ۹۴، چهار بار دروازه آلومینیوم اراک را باز کردند که از این جمع حالا "سینا اسد بیگی" دیگر در جمع بازیکنان تیم پرسپولیس حضور ندارد و در روزهای آخر نقل و انتقالات از این تیم جدا شد. اما در جمع پنالتی زنان تیم پرسپولیس نیز علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فرد در فصل تابستانی نقل و انتقالات از جمع سرخ پوشان جدا شدند و حالا به ترتیب در تیم‌های فولاد و تراکتور توپ می‌زنند. ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک امشب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهر قدس آغاز می‌شود. این مسابقه در چهارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر خواهد بود.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.