رامین رضاییان «فرهاد مجیدی» جدید استقلال

خبرورزشی جمعه 30 شهریور 1403 - 11:55
با توجه به درخشش رامین رضاییان با پیراهن آبی استقلال این بازیکن حالا به یکی از چهره‌های سرشناس و محبوب هواداران این تیم تبدیل شده است.

پس از ورود کاروان تیم استقلال به شهر قائمشهر برای برپایی اردوی شبانه روزی جهت حضور در دیدار مقابل نساجی جمع کثیری از طرفداران استقلال از شهر محل برگزاری این مسابقه و شهرهای اطراف خودشان را به محل اقامت تیم استقلال رساندند تا با یک بازیکن عکس یادگاری بگیرند.

طرفداران تیم استقلال شب گذشته تا پاسی از شب مقابل هتل محل اقامت تیم استقلال تجمع کرده بودند و از مسئولان هتل و اعضای کادر سرپرستی تیم استقلال می‌خواستند که اجازه بدهند با بازیکنان این تیم عکس یادگاری بگیرند.

نکته جالب توجه در رابطه با نام بازیکنان استقلال اینکه، اسم یک نفر بیش از همه بر زبان هواداران استقبال جاری می شد که این یک نفر کسی نبود جز ستاره این هفته های استقلال؛ رامین رضاییان.

رامین رضاییان که اصالتاً اهل استان مازندران و شهر ساری است به شدت مورد توجه هواداران استقلالی مازندرانی و تیم نساجی قرار داشت به همین خاطر آنها از ایمان عالمی - سرپرست تیم استقلال - تقاضا می‌کردند رامین رضاییان را به لابی هتل بیاورد تا آنها بتوانند با او عکس سلفی بگیرند.

برخی از اهالی قائمشهر حاضر در محل اقامت استقلالی‌ها بر این باور بودند که تاکنون چنین وضعیتی را در هنگام حضور تیم استقلال در قائمشهر مشاهده نکرده بودند به جز مواقعی که تیم استقلال همراه با فرهاد مجیدی به این شهر سفر می‌کرد. آنها معتقد بودند غیر از فرهاد مجیدی کمتر بازیکنی تا این اندازه از سوی هواداران برای گرفتن عکس یادگاری و یا امضا صدا زده می‌شده است.

ناگفته نماند؛ در حال حاضر رامین رضاییان با به ثمر رساندن دو گل در جمع بازیکنان تیم استقلال به عنوان بهترین گلزن این تیم تا پایان هفته سوم لیگ برتر قرار گرفته و با ارسال پاس گل، یکی از بازیکنان موثر این تیم در طول ۴ مسابقه قبلی در لیگ و لیگ نخبگان آسیا بوده است.

در همین رابطه بخوانید:

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.