احتمال برقراری آتش‌بس در غزه پیش از اتمام دوره «بایدن» ضعیف است

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 12:06
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقام‌های ارشد این کشور خبر داد که احتمال برقراری آتش‌بس در غزه پیش از اتمام دوره ریاست جمهوری «جو بایدن» ضعیف به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از مقام‌های ارشد این کشور اعلام کرد که احتمال برقراری آتش بس در غزه پیش از اتمام ریاست جمهور جو بایدن ضعیف به نظر می‌رسد.

بر اساس اعلام این روزنامه، این مقامات آمریکایی گفته‌اند که انتظار ندارند رژیم صهیونیستی و حماس تا پیش از پایان دوره ریاست جمهوری کنونی در کشورشان به توافق دست یابند.

آنطور که این رسانه گزارش داده است، مقامات آمریکایی ادعا کردند تعداد اسرای فلسطینی که قرار است در برابر آزادی اسرای صهیونیست آزاد شوند، مانع اصلی دستیابی به توافق آتش بس به شمار می‌رود.

این در حالیست که وال استریت ژورنال در گزارش خود به نام این مقام‌ها اشاره‌ای نکرده است.

گفتنی است یکی از رهبران حماس دیروز در سخنانی به جزئیاتی از مذاکرات غیر مستقیم آتش بس با اشغالگران پرداخت.

حسام بدران، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرده بود که ما خیلی روی سفر بلینکن به منطقه حساب نمی‌کنیم و دستیابی به توافق مستلزم فشار جدی آمریکا بر نتانیاهو است.

حسام بدران اظهار داشت که نتانیاهو عمداً شروط غیرممکنی را برای از بین بردن هرگونه فرصت دستیابی به توافق مطرح می‌کند.

بدران اقدامات مقاومت لبنان در راستای پشتیبانی از مقاومت فلسطین در غزه را ستود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.