پایان دوچرخه سواری قهرمانی ارتش با شناخت برترین‌ها

صدا و سیما جمعه 30 شهریور 1403 - 12:17

پایان دوچرخه سواری قهرمانی ارتش با شناخت برترین‌ها

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی ارتش با حضور دوچرخه سواران مطرح ملی و کشوری به میزبانی نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

 این دوره از مسابقات در دو ماده تایم تریل انفرادی (ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش) و استقامت با حضور ۲۶ ورزشکار ملی پوش و باشگاهی دوچرخه سواری کشور برگزار شد؛ بنابراین گزارش در بخش استقامت این مسابقات که در مسیر جاده سایت رادار کرج و به طول ۱۸ کیلومتر برگزار شد، رکاب زنان نیروی پدافند هوایی محمد رامندی، فرشاد آشتیانی و نیما ناطقی، به ترتیب رتبه اول تا سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

در بخش تایم تریل انفرادی نیز که در ورزشگاه شهرک شهید بهشتی در شرق تهران برگزار شد، گروهبان یکم اصغر برجی از نیروی زمینی، کارمند داود گودینی از نیروی پدافند هوایی و ستوان دوم میر عسگر حاتمی از نیروی هوایی حائز رتبه اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.