امیر غفور و‌ شهرام محمودی دوباره به هم رسیدند!

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 12:41
دو قطر پاسور نسل طلایی تیم ملی والیبال در جایی که فکرش هم نمی شد به هم رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال ارتش‌های جهان موسوم به سیزم از امروز در تهران آغاز خواهد شد و شش تیم ایران، ازبکستان، سریلانکا، آذربایجان، قزاقستان و هند در آن شرکت دارند.

عیسی سنگدوبینی، سرمربی تیم ملی والیبال سیزم برای این رقابت‌ها در بخش کادر فنی و بازیکنان دو سورپرایز داشت و دو قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را برای تیم سیزم انتخاب کرد.

امیر غفور و شهرام محمودی که حدود شش سال در ترکیب تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران رقیب یکدیگر در پست قطر پاسور بودند حالا یک‌بار دیگر در تیم ملی نظامیان ایران در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شهرام محمودی قرار است به عنوان مربی در کنار عیسی سنگدوبینی قرار بگیرد و امیر غفور نیز به عنوان قطر پاسور و کاپیتان تیم ملی پا به مسابقات بگذارد تا یاد و خاطره دوران طلایی این دو قطر پاسور در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران دوباره زنده شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.