عذرخواهی نماینده طالبان از مردم ایران

تابناک جمعه 30 شهریور 1403 - 13:11

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت افغانستان خبرگزاری فارس، نماینده طالبان در تهران گفت که به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی به سرود جمهوری اسلامی ایران را نداشتم.

وی دلیل این اقدام را احترام به سنت و عرف این گروه اعلام کرده و گفت که در کشور خودمان هنگام پخش سرود در جای خود می‌نشینیم و این عرف ماست.

نماینده طالبان در کنفرانس وحدت اسلامی همچنین با بیان اینکه دولت موقت کابل رابطه خوبی با تهران دارد،‌ خواستار افزایش روابط میان دو کشور شد.

نماینده طالبان در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران در هنگام پخش سرود ملی ایران از جای خود برنخواسته بود که با واکنش در رسانه‌های مختلف مواجه شده بود.

پیش از این نیز سفیر طالبان در پاکستان در طی مراسمی هنگام پخش سرود ملی این کشور در جای خود نشسته بود که باعث اعتراض مقامات و رسا‌نه‌های اسلام‌آباد شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.