چهره‌های تاثیرگذار سال با حضور مسی و بلینگام

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 13:25
جود بلینگام و لیونل مسی از سوی نشریه به عنوان یکی از ۵۰ چهره تاثیرگذار سال انتخاب شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید بسیاری انتظار داشتند که پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی باعث شود که این بازیکن دیگر فرصتی برای درخشش و مطرح کردن نامش در فوتبال روز دنیا نداشته باشد و حضورش در لیگ آمریکا باعث شود که در سال‌های پایانی فوتبالش روزهای آرامی را سپری کند.

اما این ستاره آرژانتینی توانست در رقابت‌های  کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به تیم ملی کشورش برای کسب عنوان قهرمانی کمک کند و برای دومین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا نشان دهد که هنوز هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

2081235

از سوی دیگر، جود بلینگام هم پس از پیوستن به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته توانست عملکرد درخشانی را در این تیم به نمایش بگذارد و به یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای رئال در مسیر کسب عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

حالا نشریه Sports Illustrated فهرست ۵۰ نفری از تاثیرگذارترین افراد در دنیای ورزش را در سال ۲۰۲۴ منتشر کرده که نام مسی و بلینگام در این فهرست به چشم می‌خورد، اتفاقی که می‌تواند افتخاری بزرگ برای ستاره جوان انگلیسی باشد.

2083562

اما این دو نفر تنها فوتبالی‌های حاضر در این فهرست نیستند و فلورنتینو پرز به عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید و همچنین پپ گواردیولا به عنوان سرمربی منچسترسیتی و ارلینگ هالند هم به دلیل عملکرد درخشان و قابل تحسینی که داشتند در این فهرست قرار گرفته‌اند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.