تیر خلاص سردار ایرانی به اتباع | خرید و فروش با اتباع غیر مجاز جرم است

گسترش نیوز جمعه 30 شهریور 1403 - 13:31
سردار قاسم رضایی جانشین فراجا گفت: بکارگیری اتباع غیرمجاز ، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی نیز جرم است.

جانشین فراجا اعلام کرد که به‌کارگیری اتباع غیرمجاز، انجام معاملات ملکی یا خرید و فروش وسایل نقلیه با این افراد و همچنین استفاده از آنان در فعالیت‌هایی نظیر نگهبانی، به عنوان یک جرم شناخته می‌شود و این افراد ملزم به بازگشت به کشورهای خود هستند.

جانشین جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انتظامی گلستان در گرگان اظهار کرد: حضور اتباع غیرمجاز در تمام دنیا جرم است و این افراد باید به کشور خود بازگردانده شوند.
 
سردار قاسم رضایی گفت: بکارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی نیز جرم است.

اتباع-خارجی
 
سردار رضایی افزود: مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت از مهمترین وظایف پلیس است که با تمام وجود در این راستا تلاش می‌کنیم.
 
وی با اشاره به ضرورت مقابله همه جانبه با مواد مخدر افزود: اعتیاد و مواد مخدر سرمنشأ بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و پلیس برای مقابله با آن برنامه ریزی‌های خوبی خصوصا در مرزها انجام داده است.
 
جانشین فراجا هم چنین گفت: برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم زنندگان نظم و امنیت نیز یکی دیگر از اولویت‌های پلیس است.
 
وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از محل نگهداری سلاح‌های غیرمجاز، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

محمد بیات یک عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: 

تمام ماده‌های طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت و بازنگری در ساماندهی اتباع خارجی را در نوبت‌های صبح، ظهر و شب بررسی کردیم و احتمالا تا یک الی ۲ هفته دیگر به صحن می‌آید.

به گزارش ایلنا، محمد بیات درباره انتخابات استانداران بومی برای استان‌های کشور گفت: نیروی بومی برخی مسائل مربوط به حوزه انتخابیه و استان را بهتر می‌تواند درک کند.

این عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی خاطرنشان کرد: استاندار بومی به کف اطلاعات منطقه آگاه است و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دقیق باشد.
وی تاکید کرد: استانداران باید تعهد و تخصص را باهم داشته باشند، نه تعهد فدای تخصص شود، نه تخصص فدای تعهد هر دو را باهم داشته باشند. اگر از بدنه خود وزارت کشور هم باشند که دیگر مزید بر علت می‌شود. این‌ها همه یک بسته کامل می‌شود و می. توانند کنار هم قرار گیرند تا یک استاندار خوب برای هر استان انتخاب شود.

بیات درخصوص بررسی طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت عنوان کرد: تمام ماده‌های طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت و بازنگری در ساماندهی اتباع خارجی را در نوبت‌های صبح، ظهر و شب بررسی کردیم و احتمالا تا یک الی ۲ هفته دیگر به صحن می‌آید.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.