باشگاه استقلال: یک بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد

خبرگزاری ایسنا جمعه 30 شهریور 1403 - 14:00
باشگاه استقلال اعلام کرد: همچنان یک جای خالی در لیست تیم وجود دارد و در تلاش هستیم با نظر کادر فنی، یک بازیکن آزاد را مطابق قوانین نقل و انتقالات جذب نماییم.

به گزارش ایسنا، پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران طبق قانون به پایان رسید اما باشگاه استقلال در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ابتدای نقل و انتقالات، همانطور که وعده داده بودیم، بر عمل گرایی تاکید داشتیم و به جای حرف‌های زیاد، در سکوت و آرامش به کار خود ادامه دادیم. با وجود سختی‌ها و چالش‌های فراوان، خوشحالیم که توانستیم جمعی از بهترین بازیکنان را در کنار هم جمع‌آوری کنیم.

«یک بازیکن آزاد به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد» باشگاه استقلال ضمن اعلام این خبر بیان کرد: برای اطلاع هواداران عزیز، باید بگوییم که همچنان یک جای خالی در لیست تیم وجود دارد که در تلاش هستیم با نظر کادر فنی، یک بازیکن آزاد را مطابق قوانین نقل و انتقالات جذب نماییم.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.