تصمیم مهم استقلال پس از پایان نقل‌وانتقالات تابستانی

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 14:05
باشگاه استقلال به دنبال جذب یک بازیکن آزاد برای حضور در این تیم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه استقلال همزمان با پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی بیانیه‌ای را در رسانه‌های رسمی خود منتشر کرد:

بیانیه باشگاه استقلال در رسانه‌های رسمی خود به شرح زیر است:

با سلام و احترام به هواداران پرشور و وفادار باشگاه استقلال

همانطور که مستحضرید، پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران طبق قانون به پایان رسید. مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال و کادر فنی، طی این مدت تلاش شبانه‌روزی خود را معطوف به تقویت تیم و جذب بهترین نفرات برای حضور قدرتمند در سه جام مهم فصل نمودند.

از ابتدای نقل و انتقالات، همانطور که وعده داده بودیم، بر عمل گرایی تاکید داشتیم و به جای حرف‌های زیاد، در سکوت و آرامش به کار خود ادامه دادیم. با وجود سختی‌ها و چالش‌های فراوان، خوشحالیم که توانستیم جمعی از بهترین بازیکنان را در کنار هم جمع‌آوری کنیم.

برای اطلاع هواداران عزیز، باید بگوییم که همچنان یک جای خالی در لیست تیم وجود دارد که در تلاش هستیم با نظر کادر فنی، یک بازیکن آزاد را مطابق قوانین نقل و انتقالات جذب نمائیم.

در پایان، به تمامی بازیکنان جدید به خانواده بزرگ استقلال خوش آمد می‌گوئیم و برای بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند، آرزوی موفقیت داریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.