مرعشی: فائزه هاشمی موضوع نامه اخیر از زندان را خاتمه یافته می‌داند

رکنا جمعه 30 شهریور 1403 - 14:42
رکنا سیاسی: دبیرکل حزب کارگزاران گفت: خانم فائزه هاشمی بعد از آزادی‌شان از زندان در جلسه شورای مرکزی شرکت کردند که موجب شادمانی و خوشحالی همه اعضای حزب شد.
مرعشی: فائزه هاشمی موضوع نامه اخیر از زندان را خاتمه یافته می‌داند

به گزارش رکنا به نقل از ایلنا، حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران درباره برگزاری نشست روز گذشته شورای مرکزی این تشکل سیاسی عنوان کرد: جلسات شورای مرکزی حزب مرتب برگزار و گزارش‌های کمیته‌های سیاسی و سایر کمیته‌ها مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد. در این جلسات اخبار و وقایع کشور هم به صورت منطقی رصد می‌شود.

وی گفت: خانم فائزه هاشمی هم بعد از آزادی‌شان از زندان در جلسه شورای مرکزی شرکت کردند که موجب شادمانی و خوشحالی همه اعضای حزب شد.

مرعشی درباره بحث و گفت‌گو در خصوص نامه اخیر فائزه هاشمی در جلسه روز گذشته گفت: در جلسه گذشته حزب درباره این موضوع بحث‌هایی صورت گرفت و دیروز هم خانم هاشمی علاقه‌ای نداشتند که گفت‌وگوی بیشتری صورت بگیرد و موضوع را خاتمه یافته دانستند.

این فعال سیاسی در خصوص ارزیابی خود از عملکرد پزشکیان برای تحقق شعار وفاق ملی تا این جای کار گفت: آقای پزشکیان انسان خوش نفس و صلح‌اندیشی هستند. بعد از آنکه با رای اکثریت مردم در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفتند، در برنامه‌هایی که قبل و بعد از استقرار دولت داشتند تلاش‌شان این است که نیروهای کشور را برای حل مشکلات کشور دور یکدیگر جمع کنند و امیدواریم در ادامه مسیر موفق باشند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.