قرارداد عجیب ستاره رئال با همسرش؛ گفتن این کلمات ممنوع!

برترین‌ها جمعه 30 شهریور 1403 - 14:51
در قرارداد بین اندریک و گابریلی میراندا، همسرش، کلمات عجیبی وجود دارد که حق گفتن آن به یکدیگر را ندارند.

ورزش سه: درخشش خیره کننده و استعداد فوق العاده اندریک در لیگ فوتبال برزیل توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرد و در نهایت این مدیران رئال مادرید بودند که توانستند با مدیر برنامه‌های برای امضای قرارداد با این بازیکن جوان به توافق برسند و او را به خدمت بگیرند.

قرارداد عجیب ستاره رئال با همسرش؛ گفتن این کلمات ممنوع!

این ستاره برزیلی از تابستان امسال رسماً به تیم اول رئال اضافه شد و در چند بازی در ترکیب این تیم به میدان رفته و توانسته گل‌هایی را هم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برای آنها به ثمر برساند و نشان دهد که شایستگی پوشیدن پیراهن این تیم را دارد.

اما موضوع مهمی که توجه بسیاری از هواداران رئال مادرید را به خود جلب کرده مربوط به زندگی شخصی این بازیکن و نامزدش گابریلی میراندا که به تازگی با او ازدواج کرده است.

پیش از این رسانه‌های اسپانیایی جزئیاتی از قرارداد امضا شده بین این دو نفر برای تداوم رابطه‌شان منتشر کرده بودند که تعجب بسیاری را به همراه داشت. به طور مثال، یکی از بندهای این قرارداد این بود که آنها باید در انتهای هر مکالمه از عبارت "دوستت دارم " استفاده کنند.

اما حالا روزنامه اسپانیایی مارکا جزئیات عجیب‌تری را از این قرارداد که بین این دو زوج به امضا رسیده منتشر کرده است. به طور مثال اندریک و همسرش حق ندارند در طول این رابطه از کلماتی مانند "آهان، اوکی و اوهوم" استفاده کنند که ظاهراً به معنای بی‌اعتنایی به طرف مقابل است. این موضوع بار دیگر به سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و بسیاری به این قرارداد عجیب واکنش نشان داده‌اند.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.