چهار بازی کمتر یک مزیت است/ انریکه: خیلی خوش‌‎شانسیم که در لیگ فرانسه هستیم!

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 15:12
لوئیس انریکه 18 تیمی بودن لیگ فرانسه و انجام چهار بازی کمتر در طول فصل را مزیت و خوش شانسی بزرگ عنوان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی که شروع خوبی در لیگ فرانسه داشته و همه بازی هایش را برده، در لیگ قهرمانان با بختی بلند توانست در خانه از سد خیرونا بگذرد و همین سبب انتقاداتی از این تیم در رسانه ها شد. پاریس فردا شب باید در زمین رنس به میدان برود.

لوئیس انریکه در مورد پیروزی مقابل خیرونا گفت: «در نیمه اول حریف به ما اجازه خلق موقعیت را نداد اما در نیمه دوم برتری ما مطلق بود. باید تلاش کنیم در بازی های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.»

لوئیس انریکه معتقد است که امسال نسخه بهتری از دمبله را می بینیم: «عثمان مانند فصل گذشته بوده ولی در گلزنی موفق تر عمل کرده است. در هر صورت او همیشه برای ما بازیکنی تعیین کننده بوده است و این توانایی را دارد که حریفان را به روشی منحصر به فرد شوکه کند. او سال گذشته خوب بود و امسال نسخه بهتری از او نیز خواهیم دید.»

2083784

لوئیس انریکه از فاصله بسیار کم دو بازی برابر خیرونا و رنس ناراضی است: «این کوتاه ترین زمانی است که می توانیم بین دو مسابقه داشته باشیم. هیمشه بازی های بعد از لیگ قهرمانان خطرناک است. ما در خارج از خانه مقابل یک تیم خوب بازی می کنیم، اما امیدواریم بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم.»

لوئیس انریکه در مورد انتقادات رسانه ای از پاری سن ژرمن گفت: «نکته مثبت این است که یک تیم بهتر از رقیب در یک مسابقه باشد. به طور کلی ما شایسته برد بودیم و سرمربی خیرونا هم گفت که پاری سن ژرمن بهتر بود. مهمتر از همه، این است که تیم برای رسیدن به برد همه توانش را در زمین گذاشت.»

لوئیس انریکه معتقد است تیمی بهتر از سال گذشته دارد: «الان تیم بهتری داریم و فکر می کنم سال آینده بازهم تیم بهتری خواهیم داشت، اگرچه نمی دانم چه بازیکنانی خواهیم داشت. این یک تفکر مثبت است که سعی می کنم به باشگاه منتقل کنم. بله، امسال تیم بهتری نسبت به سال گذشته داریم.»

لوئیس انریکه در مورد اعتصاب احتمالی فوتبالیست ها گفت: «ما خیلی خوش شانس هستیم که لیگ فرانسه 18 تیمی است و بنابراین چهار بازی کمتر انجام می دهیم. لیگ  فرانسه از این جهت متفاوت است. چیز زیادی برای گفتن ندارم. ما باید خود را با شرایط تقویم وفق دهیم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.