خیالبافی جدید «ترامپ» در تبلیغات انتخاباتی‌اش درباره ایران

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 15:24
رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر این کشور در تبلیغات انتخاباتی اش ادعایی را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های آمریکایی، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر این کشور در سخنانی مدعی شد: یه روز، راستش دیروز «اف بی آی» گزارش داد که ایران از کارزار انتخاباتی من جاسوسی کرده … و اطلاعات آن را به «کامالا هریس» داده است. این چه معنی دارد؟!

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: من نامزد کسانی هستم که می‌خواهند از تمدن غرب و اسرایٔیل و آمریکا دفاع کنند… وقتی به کاخ سفید برگردم، به سرعت ثبات را به خاورمیانه (غرب آسیا) بازمی گردانم! جهان را به صلح برمی گردانم و به یاد داشته باشید که صلح از طریق قدرت!

پیش از این نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در خصوص ادعایی مبنی بر دخالت تهران در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا تأکید کرده بود که «چنین ادعاهایی بی‌اساس و فاقد هرگونه وجاهت است. همانطور که قبلاً هم اعلام کرده‌ایم، تهران هیچ هدف و انگیزه‌ای برای دخالت در انتخابات آمریکا ندارد.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.