رئیس سازمان برنامه از ساختار بودجه 1404 پرده برداشت/ بودجه در 3 بخش به دست بهارستان‌نشینان می‌رسد/ اعلام زمان تقدیم سند سالانه به مجلس

اقتصادنیوز جمعه 30 شهریور 1403 - 15:31
اقتصادنیوز: حمید پورمحمدی درباره زمان تقدیم لایحه بودجه سال 1404 به مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه به‌موقع لایحه بودجه سال 1404 به مجلس شورای اسلامی، برای ما بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه خودمان را مقید به ارائه لایحه بودجه سال آینده در زمان مقرر قانونی می‌دانیم، گفت: تلاش مجدانه‌ای داریم که در زمان مقرر قانونی، لایحه بودجه ۱۴۰۴ را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم.

حمید پورمحمدی درباره زمان تقدیم لایحه بودجه سال 1404 به مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه به‌موقع لایحه بودجه سال 1404 به مجلس شورای اسلامی، برای ما بسیار حائز اهمیت است.
رئیس سازمان برنامه بودجه کشور سپس با اشاره به تشکیل ستاد بودجه 1404 در این سازمان از حدود یک ماه و نیم قبل، گفت: جلسات ستاد بودجه 1404 در سازمان برنامه و بودجه به صورت منظم تشکیل شده و کمیسیون‌ها و کمیته‌های این ستاد، فعالیت‌های خود را به صورت مستمر انجام می‌دهند.
پورمحمدی با بیان اینکه خودمان را مقید به ارائه لایحه بودجه در زمان مقرر قانونی می‌دانیم، افزود: تلاش مجدانه‌ای داریم تا در زمان مقرر قانونی، لایحه بودجه 1404 را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم.
معاون رئیس‌جمهور در ادامه گفت: طبق قانون، باید لایحه بودجه سال 1404 در تاریخ یکم آبان‌ماه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود که ما حتماً در زمان تعیین شده، لایحه بودجه را به مجلس تقدیم خواهیم کرد.
پورمحمدی سپس افزود: بودجه سال 1404 در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود که شامل کلیات بودجه در بخش اول، بودجه شرکت‌های دولتی در بخش دوم و اجزای بودجه و جداول آن در بخش سوم است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.