انجام عمل جراحی کوچک روی چشم سفیر ایران

صدا و سیما جمعه 30 شهریور 1403 - 15:37

انجام عمل جراحی کوچک روی چشم سفیر ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پی جراحت مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه بر اثر انفجار پیجر، وی به همراه ۹۵ مجروح این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، برای ادامه درمان به تهران منتقل شد.

در همین خصوص سفارت ایران در لبنان امروز (جمعه) ۳۰ شهریورماه اعلام کرد: با انجام یک عمل جراحی کوچک روی چشم آقای امانی، تیم پزشکی تأکید کرد مشکل حادی وجود ندارد و با یک سری درمان‌ها و با طی یک دوره نقاهت کوتاه، مشکل آقای امانی حل خواهد شد و ایشان به محل کار خود بازمی‌گردد.

این سفارتخانه همچنین عنوان کرد که علیرغم مجروحیت، آقای امانی امور سفارت را اداره کرده و روند عادی فعالیت سفارت و دیپلمات‌های ایران در لبنان با قدرت ادامه دارد.

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه بعد از این حمله تروریستی با همسر سفیر تلفنی گفت‌وگو و دیروز با حضور در بیمارستان از امانی عیادت کرد و در جریان روند درمان او قرار گرفت.سخنگوی دولت هم امروز به عیادت سفیر ایران در بیروت رفت.
 
مجتبی امانی روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی (ایکس) گفت: «باعث افتخار و مایه مباهات من است که در پی عملیات تروریستی هولناک روز گذشته در لبنان، خونم با خون مجروحان ملت شریف این کشور در هم آمیخته شد؛ لبنانی سرافرازی که از روز نخست عملیات طوفان الاقصی در نوار غزه عزتمندانه و باسربلندی ایستادگی کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.