استقلال برای انتقام ساکت الهامی را اخراج می‌کند؟

برترین‌ها جمعه 30 شهریور 1403 - 16:21
شاید استقلال امروز باعث برکناری ساکت الهامی از هدایت نساجی شود.

ایران ورزشی: تیم فوتبال نساجی به سرمربیگری ساکت الهامی در حالی تا ساعاتی دیگر از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال می‌رود که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این دیدار می‌تواند به نوعی آخرین دیدار الهامی روی نیمکت نساجی چی ها باشد.

 استقلال برای انتقام ساکت الهامی را اخراج می‌کند؟

در این خصوص شنیده می‌شود در صورتی که الهامی نتواند امروز از پس استقلال برآمده و نساجی در مقابل آبی پوشان پایتخت شکست بخورد، با توجه اولتیماتوم مطرح شده از سوی مدیریت به احتمال بسیار زیاد از سرمربیگری این تیم شمالی برکنار خواهد شد.

گفتنی است بعد از رقابت‌های هفته سوم و کسب ناکامی‌های پیاپی ساکت الهامی که در مقطعی در سال‌های دور مربیگری استقلال را بر عهده داشته و در سال‌های اخیر نیز به عنوان گزینه هدایت آبی پوشان همواره مطرح بوده از سمت سرمربیگری نساجی استعفا کرد، اما علی خطیر مدیرعامل جدید تیم قائمشهری با این استعفا مخالفت کرده بود.

حالا با این اوصاف باید دید نتیجه بازی عصر امروز تا چه اندازه روی سرنوشت همکاری الهامی با نساجی تاثیر تاثیرگذار واقع خواهد شد.

 گفتنی است نساجی با ساکت الهامی در سال‌های اخیر همواره گربه سیاه استقلال بوده و مانع از قهرمانی آبی پوشان پایتخت در چند جام مهم شده است.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.