پیام دبیرکل مقاومت عراق به سیدحسن نصرالله

مشرق نیوز جمعه 30 شهریور 1403 - 16:29
دبیرکل گردان‌های مقاومت عراق خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که این گردان‌ها منتظر اشاره سید حسن نصرالله هستند تا صد هزار نیروی خود را عازم لبنان کنند.

به گزارش مشرق، ابو آلاء الولائی دبیر کل گردان‌های سیدالشهدای عراق در پیامی به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نوشت: ما منتظر یک اشاره شما هستیم تا سیل انسانی را از عراق به سوی مرزهای لبنان سرازیر کنیم.

وی در این پیام تاکید کرد که اگر شما هزار شهید را از دست داده‌اید، ما شما را با صد هزار نفر از قهرمانان خود یاری خواهیم کرد.

حملات سایبری رژیم صهیونیستی به لبنان و انفجار دستگاه‌های ارتباطاتی و الکترونیکی طی روزهای اخیر باعث شده تعدادی از لبنانی‌ها به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شوند. رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به این حملات صبح امروز در جریان حمله سنگین موشکی مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی و شمال فلسطین اشغالی به آتش کشیدند. منابع خبری اعلام کردند که دودی از جولان اشغالی به دنبال حمله موشکی از جنوب لبنان به هوا برخاسته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به صفد و الجلیل علیا و کوه میرون اشاره کردند. در این حمله بیش از ۶۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل علیا و جولان شلیک شده است که برخی از آنها رهگیری شده است.

منبع: مهر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.