استقلالیِ پرحاشیه بخشیده شد

برترین‌ها جمعه 30 شهریور 1403 - 17:01
سیاوش یزدانی مدافع اخراجی تیم سپاهان با انتشار استوری خبر از بازگشت خود به تمرینات این تیم داد.

خبرورزشی: سیاوش یزدانی مدافع تیم سپاهان که به دلیل مسائل انضباطی از سوی مورایس، سرمربی این تیم از تمرینات این تیم کنار گذاشته شده بود با انتشار یک استوری خبر از حضورش در تمرینات سپاهان داد.

استقلالیِ پرحاشیه بخشیده شد

سیاوش یزدانی در استوری خود نوشت:

هواداران عزیز سپاهان
امروز به لطف کمک های بی دریغ اعضای محترم هیات مدیره و اجازه سرمربی به تمرینات تیم اضافه شدم. از حمایت های شما سپاس گذار هستم اما تنها علت بازگشت من به تمرینات تیم ، التزام به مقررات و قوانین باشگاه بود.
در این مدت یک سری سوء تفاهم هایی پیش اومده بود که من خودم رو در این موارد بدون تقصیر نمیدونم و شهامت عذرخواهی کردن بابت این اتفاقات رو دارم و الان از تمام ارکان باشگاه، کادرفنی و هم تیمی هایم عذرخواهی می کنم و متعهد می شوم به عنوان یک سرباز برای تیم محبوبم بجنگم و از هیچ تلاشی برای سربلندی سپاهان بزرگ دریغ نخواهم کرد.
به امید موفقیت سپاهان بزرگ
سرباز تیم سپاهان: سیاوش یزدانی

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.