حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

صدا و سیما جمعه 30 شهریور 1403 - 17:22

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خبرنگار صداوسیما در بیروت از حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب لبنان و حمله به مجتمع القائم در نزدیکی اتوبان سید هادی نصرالله خبر داد.

گزارش‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف مجتمع القائم در حومه جنوبی بیروت حکایت دارد.

برخی منابع دیگر خبری گزارش دادند انفجار‌ها در حومه جنوبی بیروت در نتیجه موشک‌های شلیک شده توسط پهپاد اسرائیلی به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات در جنوب بیروت را تائید کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما یک حمله دقیق در منطقه بیروت انجام دادیم و در این مرحله هیچ تغییری در دستورالعمل‌های جبهه داخلی ایجاد نشده است.

با این حال برخی منابع رسانه‌ای از وقوع یک عملیات ترور در ضاحیه خبر می‌دهند.



حمله امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت سومین تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و پس از ترور شهید صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و شهید فواد شکر، فرمانده برجسته حزب الله لبنان به شمار می‌رود.

 
رادیو ارتش اسرائیل نیز به نقل از یک منبع امنیتی این رژیم مدعی شد که هدف از حمله هوایی به منطقه ضاحیه، ترور «ابراهیم عقیل» رئیس اداره عملیات حزب‌الله بوده است. «ابراهیم عقیل» از فرماندهان ارشد حزب‌الله در سال ۲۰۰۰ پیش از عقب‌نشینی ارتش اشغالگر از جنوب لبنان نیز هدف حمله ترور ناموفق قرار گرفته بود.

از سوی دیگر خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد که تجاوز هوایی به جنوب بیروت با جنگنده اف ۳۵ و با شلیک دو فروند موشک به ساختمانی در منطقه «الجاموس» در ضاحیه رخ داده است.
به گفته این رسانه رسمی لبنان تاکنون ۵ کودک در حمله هوای ارتش اشغالگر به جنوب بیروت به شهادت رسیده‌اند.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.