بلینگام: بزرگترین رویایم بازی با برادرم در تیم ملی است

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 17:55
جود بلینگام، هافبک رئال مادرید، فاش کرد که علاقه دارد تا با برادرش در تیم ملی انگلیس بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام از زمان پیوستن به رئال مادرید از بروسیا دورتموند در سال 2023 تاکنون 4 جام به دست آورده و امیدوار است که به این روند ادامه دهد.

به غیر از طرفداران رئال، هواداران انگلیس امیدوارند که او بتواند همراه سه شیرها به یک‌ عنوان قهرمانی دست پیدا کند، چون آن‌ها طی دو دوره جام ملت‌های اروپا به‌عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردند.

با این حال، این بازیکن 21 ساله به یک هدف متفاوت نگاه می‌کند و اعلام کرد که خیلی علاقه دارد با جوب، برادرش، در تیم ملی انگلیس بازی کند. جوب در حال حاضر برای ساندرلند در چمپیونشیپ بازی می‌کند.

2083840

بلینگام به پادکست Out The Out گفت: "از آنجایی که ما هم سن و سال هستیم و مدت زیادی با هم در خیابان و روی چمن بازی کرده‌ایم، بازی با برادرم در تیم ملی انگلیس بزرگترین آرزوی زندگی من خواهد بود، این بیشتر از هر جامی برایم معنی دارد.

به خصوص اگر بتوانیم این کار را به طور ثابت انجام دهیم و در یک تورنمنت بزرگ با هم بازی کنیم و قهرمان شویم خیلی خاص خواهد بود. راستش را بخواهید، هیچ چیز دیگری حتی به اندازه آن برایم اهمیت ندارد."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.