گزارش زنده: مس رفسنجان ۰-۰ گل گهر سیرجان

ورزش سه جمعه 30 شهریور 1403 - 18:35
دو تیم کرمانی فوتبال ایران در دربی این استان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ورزش سه، در هفته پنجم فوتبال ایران دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در دربی استان کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا مقابل یکدیگر قرار بگیرند؛مس رفسنجان که هفته نخست را مقابل تراکتور در خانه واگذار کرده بود، در ادامه، روند رو به رشدی پیدا کرد و توانست مقابل فولاد در اهواز مساوی کرده و برابر آلومینیوم به پیروزی برسد تا محرم نویدکیا شرایط تیم خود را سر و سامان دهد.

در سمت مقابل گل‌گهر هم پس از باخت هفته اول برابر ملوان، در دو دیدار بعدی مقابل استقلال خوزستان و نساجی برنده بوده تا سرمه‌ای‌ پوشان هم روند به رشدی داشته باشند.

نکته قابل توجه درباره تقابل دو تیم عدم برد مس در لیگ برتر برابر گل گهر است. از هشت دیدار برگزار شده بین دو تیم در لیگ برتر، ۵ بازی به تساوی رسیده و تیم سیرجانی هم در سه بازی برنده بوده و باید دید نارنجی‌ها خواهند توانست به اولین سه امتیاز لیگ برتری خود برابر تیم هم‌استانی برسند یا نه.


هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران - لیگ بیست و چهارم 
جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۸:۳۰
ورزشگاه شهدای رفسنجان
تیم داوری: سیدرضا مهدوی – امیررضا آشور ماهانی – محمدصالح عرب آبادی – احسان اکبری


ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، حسن جعفری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژاد مهدی، علی شجاعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، محمد علی‌نژاد، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و عیسی مرادی

ترکیب گل گهر سیرجان:
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علی علیزاده، عثمان اندونگ، مسعود کاظمینی، نوید اشوری، مجید عیدی، ابوالفضل کاظمی، احمدرضا زنده روح، پیمان بابایی و مهدی زارع

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.