جنایت بیروت عزم مقاومت را سست نمی‌کند

خبرگزاری مهر جمعه 30 شهریور 1403 - 19:25
جبهه خلق برای آزادی فلسطین و جنبش انتفاضه فتح تجاوز رژیم صهیونیستی به بیروت را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش خلق برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه اشغالگران صهیونیست به ضاحیه جنوبی بیروت را یک جنایت جدید توصیف و تاکید کرد که این جنایت باعث سستی در عزم و اراده مقاومت نمی‌شود.

این بیانیه ابراز داشت که حمله اشغالگران به ساختمان‌های مسکونی در ضاحیه بیروت به مجموعه جنایت‌های ارتش تروریست و کابینه فاشیست و جنایتکار اسرائیل اضافه می‌شود.

جبهه خلق با اعلام همبستگی خود با ملت و مقاومت لبنان و رهبران مقاومت در رویارویی با دشمن تروریست و صهیونیستی تاکید کرد که این جنایت‌ها و گسترش دامنه نسل کشی تنها یک گزینه فراروی امت اسلام و ملت‌های منطقه باقی می‌گذارد که همان گزینه مقاومت و مبارزه با تمامی ابزارهای ممکن است، چرا که امت اسلام در جنگ دفاع از سرنوشت و موجودیت خود قرار دارد.

جنبش انتفاضه فتح نیز با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان که به شهادت انسان‌های بی‌گناه منجر شد را محکوم و آن را تنش آفرینی خطرناک دانست که اشغالگران صهیونیست مسئولیت کامل پیامدهای آن را باید بپذیرند.

این بیانیه تاکید کرد که چنین اقدامات وحشیانه‌ای چیزی جز خفت و شکست برای صهیونیست‌ها و شهرک نشین به دنبال نخواهد داشت.

جنبش انتفاضه فتح همبستگی کامل خود را با ملت برادر و دوست در لبنان و حزب الله اعلام و تاکید کرد که خودکامگی اشغالگران و تلاش آنها برای بازگرداندن بازدارندگی خود باعث جنایت‌های بیشتر در لبنان و فلسطین و یمن و خاورمیانه می‌شود و این اقدامات یک قمار غیر حساب شده است که باعث می‌شود اشغالگران هزینه‌های سنگینی برای آن بپردازند.

رژیم صهیونیستی ساعتی پیش حمله موشکی را در ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.