رامین رضاییان یک اشتباه را دو بار تکرار کرد؛ از دوحه تا قائمشهر

خبرورزشی جمعه 30 شهریور 1403 - 19:28
رامین رضاییان بیشترین نقش را در گل دوم نساجی ایفا کرد!

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان که گل تساوی نخست استقلال برابر نساجی را به ثمر رساند، پررنگ‌ترین نقش را در گل دوم رقیب هم ایفا کرد! درحالی که شوت نه چندان محکم بازیکن نساجی به سمت خارج از دروازه زده شد، ناگهان در میانه راه و در شش قدم استقلال حامد پاکدل یک اثر زیبا روی آن گذاشت تا توپ وارد دروازه حسین حسینی شود. درحالت عادی پاکدل چندین متر در آفساید قرار داشت اما تصاویر نشان دهنده این بود که رامین رضاییان عقب تر از همه مدافعان تیم و نزدیک تیرک خودی بود. به همین راحتی گل پاکدل در صحیح‌ترین حالت ممکن به ثمر رسید و استقلالی‌ها از این صحنه شوکه شدند.

این گل خیلی شبیه به گل سوم قطر به تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بود؛ آنجا هم رامین دور از خط آفساید، عقب محوطه ایستاده بود و حتی علیرضا بیرانوند را هم به اشتباه انداخت. رضاییان در حالی این اشتباه را بعد از چندین ماه دوباره تکرار کرد که آن زمان امیر قلعه نویی به شدت بابت آن جایگیری از او شاکی شد و از آن زمان رنگ پیراهن تیم ملی را هم ندیده است! حالا باید دید واکنش نکونام به این اشتباه مدافع باتجربه‌اش چیست.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.